Sluuuuuuuuuuuut! för den här gången....


Bild från örebro cupen förra året, IFK viksjö P-97 är där nu, lycka till killar!
Hejhej!
Nu är gymnastikskolan slut för den här gången, den är en till senare i sommar..
Rolig men ganska så jobbig vecka, mycket lyftande, tjatande å så men också mycket söta gymnaster, gymnastik, lek och skoj! Fyllde i tidrapporten det sista jag gjorde, 750 svenska riksdaler fick man  , härligt! ;)
Efter det så åkte jag en snabbis till outlet och sen hem...
Bloggar mer sen!
/ J♥

Kommentarer
Postat av: julia

sv; Hej !

Först måste jag bara säga tack för den fina komplimangen :)



Själva hänget tror jag mamma har beställt från panduro. OCh kedjan vet jag riktigt inte var den är ifrån.

Hoppas det var till någon hjälp.



Kram!

2010-06-20 @ 19:53:10
URL: http://oolssons.blogg.se/
Postat av: Michaela

Haha , en bit av min vackra fot dära.

Saknar den tiden, speciellt våran VIP-hörna plus Ebba! :D Haha! <3

2010-06-20 @ 23:29:54
Postat av: J O S S A N

haha, juste, VIP + ebba, så sjukt roligt! :D saknar! ♥

2010-06-21 @ 12:07:17
URL: http://ormtrasktvalaxtio.blogg.se/
Postat av: Michaela Söderberg

Hoppas skövde blir lika roligt! :)<3

2010-06-26 @ 18:56:11
Postat av: Ebba Carlson

med dd va väll inte örebro cuppen ? ;S de där va ju vårt egna läger , ni vet då vi fick diska o så själv ?? <33

2010-07-08 @ 10:12:56
URL: http://ballastistan.webblogg.se/
Postat av: Michaela

Haha , Roslagsbro? Nope. Det var Örebro :)

CarlSon = senil :D<3

2010-07-08 @ 16:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0